May 10, 2011

happy birthday!!

korang terfikir tak apa makna di sebalik happy birthday nie? hmmm....hari ini adalah hari di mana korang dilahirkan....lahirnya korang bersama tanggungjawab sebagai khalifah kat bumi nie....

bukan nak cakap lebih2...tapi kesempatan nie aku nak ucapkan selamat hari lahir pada sesiapa yang baru menyambut hari lahir...aku pown bru ja bt 'prank' kt roomate aku...cian die...hahahaha...XD

buat kawan-kawan aku yang menyambut hari lahir dlm bulan mei nie....happy birth day!!
semua sekali sama ada yang dapat aku sambut atau pown tak dapat....sayang kat korang!!

special wish for zafirah yang menyambut hari lahir hari nie....kemudian menyusul pulak Aina...12 Mei nie...^_^

friends forever

cikgu baru lepas pi joging ^_^

napa muke cmtue? isy3...

lah...nie knapa plak nie??

best roomates ^_^


happy birthday bt kamu berdua...^_^




last skali...aku bersykur sangat ada kawan2 yg baik macam korang....walaupun aku berjauhan dengan family tapi aku tak pernah rasa sunyi...time kaseh sebab jd family aku kat cni....saaayang korang..^_^

1 comment:

  1. ain..love u too..hope our friendship never endless forever...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...